PRIMERA ACTIVITAT
CAPSA DE VIDA
6è A
6è B CHAIMA
SEGONA ACTIVITAT
SEQÜÈNCIES TEMPORALS
Aquesta activitat tracta d’ordenar les diferents seqüències. És important, si és possible,
imprimir les imatges perquè els infants les puguin retallar i aferrar, ja que la manipulació
permet interioritzar millor els aprenentatge. Si no és possible imprimir-les ho podeu fer
a través de l’ordinador: copiar la imatge a un document word, seguidament retallar i
aferrar les seqüències amb les eines del programa informàtic, per això els infants
necessitaran la vostra ajuda.
QUARTA ACTIVITAT
CINQUENA ACTIVITAT: MÚSICA
1a part de cada instrument: molt concentrats, només sentim el SO. Hem d'escoltar
bé i endevinar quin instrument deu ser.
Després pensau com l'heu tocat a les sessions d'instrument. Si el tornau a repetir,
podeu acompanyar la música com si fossiu voltros que tocau.
SISENA ACTIVITAT: ANGLÈS
EL TEMPS
- Escoltar la cançó del temps que cada dia treballam:
SETENA ACTIVITAT: PSICO
CAPSA DE VIDA
6è A
6è B CHAIMA
SEGONA ACTIVITAT
DITA DEL MES DE MAIG
Aprèn i fes un dibuix d’aquesta dita:
PEL MAIG
FLORS, ABELLES I CARAGOLS
EN VEUS PER ON VOLS
TERCERA ACTIVITAT
SEQÜÈNCIES TEMPORALS
Aquesta activitat tracta d’ordenar les diferents seqüències. És important, si és possible,
imprimir les imatges perquè els infants les puguin retallar i aferrar, ja que la manipulació
permet interioritzar millor els aprenentatge. Si no és possible imprimir-les ho podeu fer
a través de l’ordinador: copiar la imatge a un document word, seguidament retallar i
aferrar les seqüències amb les eines del programa informàtic, per això els infants
necessitaran la vostra ajuda.
Aquesta activitat consta de dues parts:
1. L’infant ha de descriure cada escena. Per exemple agafam la seqüència del ca:
mostram cada escena de manera individual i l’infant ens haurà d’explicar què apareix,
què passa... Una vegada presentades les diferents escenes que formen una seqüència
(no ha de ser de manera ordenada), passarem a la següent part.
mostram cada escena de manera individual i l’infant ens haurà d’explicar què apareix,
què passa... Una vegada presentades les diferents escenes que formen una seqüència
(no ha de ser de manera ordenada), passarem a la següent part.
2. L’infant ha d’ordenar correctament les escenes de les seqüències temporals.
Aquí vos deix les possibles opcions de seqüències temporals:
Seqüència 3 Seqüència 4 Aquí vos deix les possibles opcions de seqüències temporals:
QUARTA ACTIVITAT
PRACTICAR LA GRAFOMOTRICITAT
Amb aquesta activitat, en primer lloc, cada infant crearà la seva pròpia pintura de dits,
dels colors que ell vulgui, amb material que tengui a casa.
Necessitam un iogurt natural que el podem repartir entre tres tassons a parts iguals.
Després, hi afegim colorant alimentari ( un color per a cada tassó), espècies, cafè,
pebre vermell,… qualsevol element que pugui donar color, i ho mesclam tot remenant
amb una cullera. Podrem observar com a poc a poc, el iogurt va agafant el color del
producte que li hem posat; com més intens volguem el color, més colorant hi hem de posar.
Després, hi afegim colorant alimentari ( un color per a cada tassó), espècies, cafè,
pebre vermell,… qualsevol element que pugui donar color, i ho mesclam tot remenant
amb una cullera. Podrem observar com a poc a poc, el iogurt va agafant el color del
producte que li hem posat; com més intens volguem el color, més colorant hi hem de posar.
A continuació, agafam un cartró, cartolina o similar i començam a dibuixar amb els dits:
línies rectes, corbes, figures geomètriques, ones de la mar, rodones, … també podem
fer lletres i números.
línies rectes, corbes, figures geomètriques, ones de la mar, rodones, … també podem
fer lletres i números.
CINQUENA ACTIVITAT: MÚSICA
TOCA ESCOLTAR UN POC DE MÚSICA!
Vos mostram un vídeo dels instruments de corda.
Hi trobareu els de la família de corda fregada, de l'orquestra, que heu fet a l'escola: VIOLÍ,
VIOLONCEL i CONTRABAIX.
VIOLONCEL i CONTRABAIX.
Com es fa l'activitat amb el video?
1a part de cada instrument: molt concentrats, només sentim el SO. Hem d'escoltar
bé i endevinar quin instrument deu ser.
2a part: el veim a imatge i pensam bé quin és.
3a part: el veim i comprovam quin és el seu nom.
podeu acompanyar la música com si fossiu voltros que tocau.
Envant petits músics!
Aquí teniu l'enllaç del video. Només és d'uns 3 minutets!
SISENA ACTIVITAT: ANGLÈS
EL TEMPS
- Escoltar la cançó del temps que cada dia treballam:
- Repassar el vocabulari del temps amb aquest vídeo:
- Per acabar escoltarem un conte relacionat amb el tema treballat “weather”.
https://youtu.be/7Li59FFilYQSETENA ACTIVITAT: PSICO
IMITAM ALS ANIMALS
Avui, ens transformarem en aquells animals que tant ens agrada veure.
Aquí teniu la mostra de com fer-ho.
Llavors, triau una postura, la de l’animal que vos hagi agradat més. Feis una foto i ens l’enviau.
Sabrieu fer un animal diferent als del video?
Comentarios
Publicar un comentario